سپاه فرزند انقلاب است

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 271
باردید دیروز : 562
بازدید هفته : 1429
بازدید ماه : 1411
بازدید سال : 7610
بازدید کلی : 70243

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 25 / 6 / 1392
نظرات

رئیس جمهور در مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه :
سپاه فرزند انقلاب است/معنویت سپاه را باید تا همان حدی که در جبهه ها بود حفظ کرد
رئیس جمهور گفت:سپاه فرزند انقلاب اسلامی است که با فاصله ای کوتاه از پیروزی انقلاب شکل گرفت و هر جا احساس خطر شد، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور یافت.
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازواحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران افزود: در روزهای اولیه انقلاب ضروری بود تا پاسداران اسلام برای استقرار انقلاب و نظام از جان خود بگذرند و از ترکمن صحرا تا خرمشهر و تا قلب کشور یعنی تهران همه ایستادند و هر کجا احساس خطر شد سپاه پاسداران در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور یافت.
وی گفت: سپاه پاسداران یک ارتش یا نیروی نظامی مانند آنچه در سایر کشورها وجود دارد نیست بلکه سپاه که تشکیل اش برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی بود دو سرمایه ویژه دارد که این دو سرمایه در نیروهای مسلح کشورهای دیگر کمتر دیده می شود.
روحانی ادامه داد: آنچه در سپاه به عنوان سرمایه انسانی و انواع آموزش ها و تعلیمات نظامی و سخت افزار نظامی وجود دارد در ارتش ها و نیروهای مسلح دیگر کشورها هم وجود دارد، اما سپاه پاسداران از آغاز دارای دو سرمایه مهم معنوی و اجتماعی بود.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سرمایه معنوی سپاه گفت: این سرمایه همان بود که در شب عملیات پیش از آنکه به نقشه نگاه کنند به خطوط زیارت عاشورا نگاه می کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی افزود:سرمایه معنوی به مفهوم ارتش ایدئولوژیک کشورهای شرقی نیست بلکه به معنای انگیزه های معنوی و دینی است که عمری 1400 ساله دارد و به صحرای نینوای حسین بر می گردد؛ همان سرمایه معنوی که تا کنار فرات و وفای قمر بنی هاشم عمق دارد.
وی گفت: سرمایه معنوی سپاه همان سرمایه ای است که در روز عاشورا امام حسین همه یاران و عزیزان و اهل خود را آماده کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سرمایه معنوی سپاه است که این نهاد را محبوب دل ها قرار داده است افزود : اگر آن سرمایه سایش بیابد - که خدا آن روز را نیاورد - و اگر قضاوت مردم درباره ایثار این بهترین نیروی وفادار انقلاب روزی به تردید بیفتد که هرگز مباد آن روز- ، سپاه دیگر آن سپاهی نخواهد بود که امام فرمود ای کاش من یک پاسدار بودم.
روحانی گفت: سپاه با سرمایه معنوی اش که تا امروز حفظ کرده است و ان شاء الله تا پایان حفظ خواهد کرد به عنوان نقطه امتیاز این نیروی مسلح در مقایسه با همه نیروهای مسلح جهان محسوب می شود.
وی افزود: معنویت سپاه را باید تا همان حدی که در جبهه ها بود حفظ کرد زیرا وقتی که به فضای معنوی سپاه وارد می شدیم احساس آرامش و امید می شد و بوی عطر حسینی را استشمام می کردیم.
رئیس جمهور گفت: سپاه باید با همان معنویت، صداقت، خلوص و اقتدار و با همان روحیه ای که از اروند عظیم عبور می کرد و به فاو می رسید و با همان روحیه ای که در ماؤوت و حلبچه ارتفاعات را در هم می نوردید و با همان معنویت دعای کمیل ها و نمازشب ها ، طی مسیر کند.
روحانی افزود: آنچه که دشمن از سپاه می ترسد به خاطر هواپیما و موشک نیست بلکه دشمن از انگیزه، معنویت و خلوص سپاه و اتصال سپاه به خاندان اهل بیت و به جبهه بدر و حنین و کربلای حسین می ترسد و آن امید بلند سپاه است که همه را به هراس انداخته است.


تعداد بازدید از این مطلب: 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود