صداقت آمریکایی

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 420
باردید دیروز : 562
بازدید هفته : 1578
بازدید ماه : 1560
بازدید سال : 7759
بازدید کلی : 70392

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 4 / 8 / 1392
نظرات

صداقت آمریکایی!
139208010925194361391375
 
وقتی “صداقت آمریکایی ها” تبدیل به مساله امنیت ملی می شود!
در این ۳۵ سالی که از انقلاب اسلامی حضرت روح الله گذشته، کمتر ایده ی ناب و طرحی درخور این خروش مقدس دیده بودم. اساسا بنی انقلاب کمتر از مسیر زبان هنر به انتقال مفهوم پرداخته اند. لکن در چند سال اخیر و بخصوص پس از جریان فتنه سال ۸۸، شاهد رویش نسلی هنرفهم و هنرمند در عرصه ی پرمخاطره ی گفتمان انقلاب اسلامی گشته ایم. چه در زمینه هنرهای تجسمی و چه موسیقی و الخ. و این رویش آن قدر به چشم آمده که خیلی ها سعی بر خاموش کردن و متوقف کردن آن گماردند! گذشت تا به این روزها. مجموعه طرح های صداقت آمریکایی را در خیابان های تهران و صفحات مجازی شاهد بودیم. مجموعه ای نفیس و خلاقانه که همانطور که از عنوانش پیداست صداقت آمریکایی ها را به چالش کشیده بود. با خودم گفتم حکما از طراحان و مجریان این حرکت ارزشمند و هوشمندانه که ضمن نشان دادن صداقت و روراستی تیم ایرانی مذاکره کننده، توانسته بود صداقت آمریکایی ها را به چالش بکشد، تقدیر خواهد شد و نیز منتج به تکثیر این طرح ها در ارگان ها و راهیپیمایی ها و الخ. اما زهی خیال باطل! سایتی به نام تابناک گزارشی پلیسی در خصوص طرح های فوق الذکر منتشر کرد و از پی آن رادیو فردا و من تویی ها در فیس بوک و خلاصه آنچنان هجمه ای از سوی ضد انقلاب که بیا و ببین. در دلم خوشحال از اینکه به قول امام وقتی صدای ضد انقلاب درآمد باید به درستی کار یقین کرد، و مشتاق به دیدن واکنش های انقلابی مسئولین و دست اندرکاران و سایت های ارزشی در حمایت از این طرح و اینگونه طرح ها.
اما توگویی در خواب دیده بودم پنبه دانه! نه تنها حمایتی نشد! که از بزرگ تا کوچک، همه کنار کشیدند و کار به جایی رسید که بعضی این طرح ها را مساله امنیت ملی خواندند و بعضی دیگر افراطی گری و عده ای هم … و من متحیر مانده و بهت زده در میان سکانسهای آژانس شیشه ای و عباس و مساله امنیت ملی و افراطی ها و حاج کاظم ها و ناجایی ها و امنیتی ها و نیشخند روزنامه های زنجیره ای و رسانه های قلدر و همه و همه، فقط به یک چیز فکر می کردم … آقا … همین و بس!
القصه! اگرچه در تولید این مجموعه نقشی ایفا نکرده ام، لکن با توجه به اثربخشی این حرکت در به چالش کشیدن صداقت آمریکایی و آمریکایی صفت در خارج و داخل، و نیز هجمه ی ناجوانمردانه بعضی به این مجموعه ارزشمند، بر خود وظیفه دیدم دست یکایک طراحان و مجریان این مجموعه فاخر و انقلابی را  ببوسم و عرض کنم : برادران مظلوم و مجاهدم! سال هاست که با برچسب افراطی گری و تندروی خواسته اند از فرزندان خمینی و خامنه ای، عده ای مسلمان منفعل که فقط نماز می خوانند و روزه می گیرند و کاری به سیاست ندارند، بسازند. لکن زهی خیال خام که ما و شما دست از آرمان های مقدس قیام روح اللهی برداریم، به قول خورشید خونین رخ کربلای خیبر، همت بزرگ : حاشا که بسیجی میدان را خالی کند.
 


تعداد بازدید از این مطلب: 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود